HTML

trendi anyu

Azzal, hogy anyukák leszünk/lettünk, még nem kell a divatlapokat a sarokba dobni! Kismamák, anyukák, divatozzatok!

Rovatok

Friss topikok

Pocakos Halloween

2011.11.03. 01:47 :: SirCadogan

Hollywoodban is megülték a Halloweent, mindenki megmutatta magát idétlenebbnél idétlenebb jelmezekben, de hát pont ez a szép ebben a napban (bár én nem bánom, hogy hozzánk még annyira ez a jelmezesdi nem gyűrűzött be, én még mindig inkább az elgondolkodós, temetőbejárós ünnep híve vagyok). 

Mindenesetre azért nagyon szeretem megnézegetni, hogy ki, milyen maskarába bújt, szóval most is szemezgettem, és hát a kismamák sem maradtak ki a jóból!

 

Jessica Simpson (verbálisan is megtámogatta az egyébként is eléggé szembetűnő tényt, miszerint mami lesz)

 

Beyoncé (persze most nem mert passzosat felvenni, mert még valaki poénból benyomta volna a műhasát..muhahaha..)

 Jennifer Garner

 Hilary Duff (ő is terhes, csak ezen a képen alig látszik)

+ 1 ráadás:

Jennifer Lowe Hewitt a terhes Angelina Jolienak öltözött, mert ez szerinte poén. Ő tudja.

Szólj hozzá!

Címkék: halloween beyonce jelmez

A bejegyzés trackback címe:

https://trendianyu.blog.hu/api/trackback/id/tr623349391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása